جدایی کوروش وانتونز از هلیا گلبین راد + حواشی جدایی هلیا وانتونز از دوست پسرش

امروز خبری شوکه کننده در خصوص جدایی کوروش وانتونز از هلیا گلبین راد شنیده شد. در این راستا این خبر در یوتیوب هلیا بیان شده است. پیشتر نیز شایعاتی در این خصوص وجود داشت. در این متن به بررسی دقیق این موضوع عجیب خواهیم پرداخت.

دلیل جدایی کوروش وانتونز از هلیا گلبین راد

یکی از اصلی ترین مشکلاتی که در رابطه هلیا وانتونز و کوروش به وجود آمده بود، بدون شک جدایی دیگر اعضای گروه وانتونز از پارتنرهایشان بوده است. کمی پیش خبر جدایی آرتا و ربکا قادری منتشر شده بود. پس از آن نیز سمی لو در اینستاگرام و یوتیوبش خبر جدایی از همسرش را پس از 10 سال داد.

با توجه به رابطه نزدیک هلیا با ربکا و رها وانتونز شایعاتی در خصوص جدایی این فرد نیز وجود داشت. حال با توجه به درگیری اخیر این رپر با دوست دخترش همه شایعه ها به حقیقت پیوست.

استوری صحبت های کوروش وانتونز در مورد جدایی اش از هلیا وانتونز

کوری در لایوی در مورد جدایی از هلیا گلبین راد این چنین گفت که این مسئله خیلی شخصی است و هیچ چیز قطعی نیست. چیزی که مشخص است این می باشد که رابطه این دو هنرمند خیلی نزدیک تر از دیگر اعضا گروه می باشد و عشق این دو بسیار زیاد می باشد.

باید نگاهی به لایوهای دیگر کوری در مورد این جدایی داشت. زیرا هنوز برای دانستن قطعی جدایی این دو فرد بسیار زود می باشد. خبرهای جدید نیز در همین متن به روز خواهد شد.

خیانت کوروش وانتونز به هلیا گلبین راد

چندی قبل در یکی از چنل های یوتیوب خبر جدایی این رپر از همسرش منتشر شده بود. دلیل این جدایی در این کلیپ دختر ایرانی که با کوری رابطه داشته بود بیان شده بود. باید دید که این خبر تا چه حد حقیقت دارد. اطلاعات جدید متعاقبا در همین متن منتشر خواهد شد.

5/5 - (1 امتیاز)
خروج از نسخه موبایل